2017 Dec 12 Tue | سه شنبه, 21 آذر 1396

University

اداره امور شوراها و هیأت امنای مرکزی

فهرست کارکنان اداره امور شوراها و هیأت امنای مرکزی
علی مهدیلو

رئیس اداره

فرزاد گنجی

کارشناس

شرح وظائف :

اداره هماهنگی امور شوراها و هیأت امنای مرکزی دانشگاه در راستای تحقق اهداف مرتبط با برگزاری جلسات هیأت امنای مرکزی، کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی، شورای مرکزی، شورای دانشگاه و هیأت رئیسه دانشگاه فعالیت می نماید. این اداره وظیفه بررسی و تنظیم زمان برگزاری جلسات، صورتجلسات، ابلاغ صورتجلسات و پیگیری مصوبات جلسات مذکور را برعهده دارد. همچنین نظارت بر برگزاری جلسات هیأت امنای مرکزی دانشگاه، نظارت بر جلسات کمیسیون های تخصصی هیأت رئیسه، تنظیم  و تشکیل جلسات شورای مرکزی، جلسات هیأت رئیسه، کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی و جلسات شورای دانشگاه که از ارکان دانشگاه می باشند را مدیریت می نماید.

1- جلسات هیأت امنای مرکزی دانشگاه:

زمان و تاریخ آخرین جلسه:

دستور جلسه:

فرآیند:

1-1- برنامه ریزی و برگزاری جلسه هیأت امنای مرکزی به صورت موردی (حدوداً چهار جلسه در سال).

2-1-- تهیه دعوتنامه ها و مستندات جلسه و ارسال به کلیه اعضای جلسه در زمان مقرر.

3-1- تهیه و تنظیم مصوبات و نتایج حاصل از جلسات به منظور ارائه به اعضاء و در صورت نیاز به سایر معاونین و بخش های تحت پوشش دانشگاه.

4-1- پیگیری مصوبات جلسه ها.

2- جلسات کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه:

زمان و تارخ آخرین جلسه:

دستور جلسه:

فرایند:

1-2- برنامه ریزی و برگزاری جلسه کمیسیون دائمی هخیأت امنای مرکزی به صورت موردی(حدوداً چهارجلسه در سال).

2-2- تهیه دعوتنامه ها و مستندات جلسه و ارسال به کلیه اعضای جلسه در زمان مقرر.

3-2- تهیه و تنظیم مصوبات و نتایج حاصل از جلسات به منظور ارائه به اعضاء و در صورت نیاز جهت طرح در هیأت امنای مرکزی دانشگاه.

4-2- پیگیری مصوبات جلسه ها.

3- جلسات شورای دانشگاه:

زمان و تاریخ آخرین جلسه:

دستور جلسه:

فرآیند:

1-3-  برنامه رزی و برگزاری جلسه شورای دانشگاه هر دو ماه یکبار (حدوداً شش جلسه در سال)

2-3- تهیه دعوتنامه ها و مستندات جلسه و ارسال به کلیه اعضای جلسه در زمان مقرر.

3-3- تهیه و تنظیم مصوبات و نتایج حاصل از جلسات به منظور ارائه به اعضاء و در صورت نیاز سایر بخش های دانشگاه.

4-3- پیگیری مصوبات جلسه ها.

4- جلسات هیأت رئیسه دانشگاه:

زمان و تاریخ آخرین جلسه:

دستور جلسه:

فرآیند:

1-4- برنامه ریزی و برگزاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه به صورت هفتگی (حدوداً پنجاه جلسه در سال).

2-4- تهیه دستور جلسه و مستندات جلسه و ارسال به کلیه اعضای جلسه در زمان مقرر.

3-4- تهیه و تنظیم مصوبات و نتایج حاصل از جلسات به منظور ارائه به اعضاء و در صورت نیاز سایر بخش های دانشگاه.

4-4- پیگیری مصوبات جلسه ها.

5-4- ایجاد هماهنگی و ارتباط بین کمیسیون های تخصصی هیأت رئیسه مستقر در دفاتر معاونت های آموزشی و تحصیلات تکمیلی، فرهنگی و اجتماعی و اداری و مالی.

5- جلسات شورای مدیران حوزه معاونت برنامه ریزی:

زمان و تارخ آخرین جلسه:

دستور جلسه:

فرآیند:

1-5- برنامه ریزی و برگزاری جلسه شورای مدیران حوزه معاونت برنامه ریزی دانشگاه به صورت دوهفته یکبار.

2-5- تهیه دستور جلسه و مستندات جلسه و ارسال به کلیه اعضای جلسه در زمان مقرر.

3-5- تهیه و تنظیم مصوبات و نتایج حاصل از جلسات به منظور ارائه به اعضاء و در صورت نیاز سایر بخخش های دانشگاه.

4-5- پیگیری مصوبات جلسه ها.

6- سایر جلسات:

تنظیم زمان و برگزاری سایر جلساتی که از طرف معاونت محترم برنامه ریزی به این اداره ارجاع می شود.